niedziela, 30 lipca 2017

24 lipca 2017

''Noc z Jedynką'' - 24 lipca 2017

Prowadzący: Kazimierz Kowalski
Realizacja: Tomasz Cieślak
Telefony: Danuta Lubecka

Gość (telefonicznie): Andrzej Niemierowicz

0:00-1:00
Kazimierz Kowalski - Moja Mansarda
Małgorzata Kulińska i Andrzej Niemierowicz - Był Taki Czas (z operetki ''Księżniczka Czardasza'')
Paulina Janczaruk i Arkadiusz Anyszka - Jakże Mam Ci Wytłumaczyć (z operetki ''Księżniczka Czardasza'')
Malwina Masternak - Anioły Snów
Kazimierz Kowalski - Ten Jeden Kwiat
Anna Żebrowska - Wiara Czyni Cuda
Bernard Ładysz - Aria Skołuby (z opery ''Straszny Dwór'')

1:00-2:00
Anna Żebrowska - Kropelka Wody
Halina Benedyk - Mamy Po 20 Lat
Zespół Ludowy Kądziołeczka - Wesołe Jest Życie
Dorota Sacewicz - Padam Padam
Ryszard Karczykowski i Chór Poznańskie Słowiki pd. Stefana Stuligorsza - Panis Angelicus
Piotr Fronczewski - Pijmy Wino Za Kolegów

2:00-3:00
Wiesław Bednarek - Historia De Un Amor
Bogusław Mec - Stare Buty Van Gogha
Antoni Majak - Aria Stolnika (z opery ''Straszny Dwór'')
Bernard Ładysz - Bajkał
Bernard Ładysz - Pomóż Mi
Bernard Ładysz - Był Bal
Bernard i Leokadia Ładyszowie - Moja Matko Ja Wiem
Bernard Ładysz - Wołga Wołga
Bernard Ładysz - Znasz-Li Ten Kraj
Bernard Ładysz - Kozak
Bernard Ładysz - Mississippi (z musicalu ''Statek Komediantów'')
Bernard Ładysz - Darmo Wołam - Aria Umberta (z opery ''La Serva Padrona'')
Bernard Ładysz - Wciąż Te Humory - Aria Umberta (z opery ''La Serva Padrona'')
Bernard Ładysz - Jak Gdyby Mnie Opętał Ktoś - Aria Umberta (z opery ''La Serva Padrona'')

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz