poniedziałek, 25 maja 2015

25 maja 2015

''Muzyka nocą'' - 25 maja 2015

Prowadzący: Kazimierz Kowalski, Krzysztof Kaczmarczyk i Kajetan Tłokowski
Realizacja: Adam Cichocki (0:45-1:00), Ewa Kurzyp (1:00-3:00)
Telefony: Kajetan Tłokowski

0:45-1:00
Kazimierz Kowalski - Moja Mansarda
Kazimierz Kowalski - Tylko Ty, Mamo
Mirosław Niewiadomski - Wielka Sława To Żart
Andrzej Niemierowicz - Aria Miecznika (z opery ''Straszny Dwór'')

1:00-2:00
Krzysztof Kaczmarczyk - Maria Ilona
Bernard i Leokadia Ładyszowie - Moja matko ja wiem
Mirosław Niewiadomski - Twoim jest serce me (z operetki ''Kraina Uśmiechu'')
Violetta Villas - Do ciebie mamo
Maria Koterbska - Bajka Amurska
Olgierd Buczek - My z tobą sam na sam
Jadwiga Barańska - Serce Kobiety
Wiera Gran - Serce Matki

2:00-3:00
Wiesław Bednarek - Historia De Un Amor
Krzysztof Kaczmarczyk - Na Tarasie Życia
Zdzisława Sośnicka - Nie czekaj mnie w Argentynie
Chór Polskiej Opery Kameralnej - Va Pensiero (z opery ''Nabucco'')
Romuald Spychalski - Na Ust Koralu
Romuald Spychalski - Aria Cania (z opery ''Pajace'')
Romuald Spychalski - Occhi Turchini
Romuald Spychalski i Izabella Nawe - Duet (z operetki ''Zemsta Nietoperza'')
Romuald Spychalski - Tobie śpiewam tę pieśń
Romuald Spychalski - Pokochaj mnie
Romuald Spychalski - Aria Fryderyka (z opery ''Frasquita'')
Romuald Spychalski - Rad jam pocałunki kradł (z opery ''Paganini'')

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz