niedziela, 2 sierpnia 2015

3 sierpnia 2015

''Muzyka nocą'' - 3 sierpnia 2015

Prowadzący: Kazimierz KowalskiKrzysztof Kaczmarczyk i Kajetan Tłokowski
Realizacja: Adam Cichocki
Telefony: Kajetan Tłokowski

Gość: Adam Zwierz

0:00-1:00
Kazimierz Kowalski - Moja Mansarda
Adam Zwierz - Ojczyste barwy
Adam Zwierz - Twoje miasto
Adam Zwierz - Zamek Królewski
Adam Zwierz - Diabelski młyn
Adam Zwierz - Musica Prohibita
Adam Zwierz - Mam, ciebie mam!
Adam Zwierz - Pieśń Chorążego (z opery ''Hrabina'')

1:00-2:00
Krzysztof Kaczmarczyk - Maria Ilona
Adam Zwierz - O Surdato Nnammurato
Adam Zwierz - Ave Maria La Novia
Adam Zwierz - Dicitencello Vuie
Kazimierz Kowalski - Jeden szczęścia łut
Adam Zwierz - Aria Skołuby (z opery ''Straszny Dwór'')

2:00-3:00
Wiesław Bednarek - Historia De Un Amor
Krzysztof Kaczmarczyk - Na Tarasie Życia
Adam Zwierz - Byłaś ty, byłem ja
Barbara Nieman - Aria Zoriki (z opery ''Cygańska miłość'')
Barbara Nieman - Hrabina Marica
Barbara Nieman - Wiedeń miasto moich marzeń
Barbara Nieman - Węgierskie wesele
Barbara Nieman - Rose Marie
Barbara Nieman - Zemsta Nietoperza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz