poniedziałek, 25 kwietnia 2016

25 kwietnia 2016

''Muzyka nocą'' - 25 kwietnia 2016

Prowadzący: Kazimierz Kowalski i Kajetan Tłokowski
Realizacja: Ewa Kurzyp
Telefony: Kajetan Tłokowski

Goście: Jan Pietrzak (telefonicznie) i Michał Koźlik

0:00-1:00
Kazimierz Kowalski - Moja Mansarda
Jan Pietrzak - Za trzydzieści parę lat
Jan Pietrzak - Czy te oczy mogą kłamać
Halina Frąckowiak - Blaszane pudełko
Malwina Masternak - Anioły snów
Mirosław Niewiadomski - Aria Cavaradossiego z aktu III (z opery ''Tosca'')
Jan Pietrzak - Żeby Polska była Polską

1:00-2:00
Krzysztof Kaczmarczyk - Maria Ilona
Wanda Warska - Zabierz moje sukienki
Halina Frąckowiak - Blaszane pudełko
Anna Żebrowska - Czerwone Maki
Kazimierz Kowalski - Zapytaj serca
Małgorzata Walewska - Plaisir D'Amour
Anna Jantar - Radość Najpiękniejszych Lat
Maria Koterbska - Bajka Amurska

2:00-3:00
Wiesław Bednarek - Historia De Un Amor
Bogusław Mec - Przyjaciele po to są
Andrzej Kuba Kubacki - Caruso
Bernard Ładysz - Aria Skołuby (z opery ''Straszny Dwór'')
Bernard Ładysz - Znasz-li ten kraj
Bernard i Leokadia Ładyszowie - Moja Matko ja wiem
Bernard Ładysz - Kozak
Bernard Ładysz - Bajkał
Bernard Ładysz - Pomóż mi
Bernard Ładysz - Był bal
Bernard Ładysz - Wołga, Wołga
Bernard Ładysz - Mississippi (z musicalu ''Statek Komediantów'')

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz