niedziela, 13 sierpnia 2017

7 sierpnia 2017

''Noc z Jedynką'' - 7 sierpnia 2017 (audycja z Ciechocinka)

Prowadzący: Kazimierz Kowalski i Kajetan Tłokowski
Realizacja: Wojciech Błoński
Wydawca: Kajetan Tłokowski

Goście: Leszek Dzierżewicz (burmistrz Ciechocinka), ks. Roman Szpakowski (prezes Stowarzyszenia Wydawców Katolickich), Wiesław Bednarek, Andrzej Niemierowicz, Aleksandra Borkiewicz, Paulina Janczaruk, Arkadiusz Anyszka, Emilia Zielińska, Albert Memeti oraz Katarzyna Wawrzyńczak

0:00-1:00
Kazimierz Kowalski - Moja Mansarda
Wiesław Bednarek - Bajadera
Wiesław Bednarek - Jalousie
Andrzej Niemierowicz - Maki
Aleksandra Borkiewicz - Kasztany

1:00-2:00
Małgorzata Kulińska - Aria Maricy (z operetki ''Hrabina Marica'')
Paulina Janczaruk i Arkadiusz Anyszka - Jakże Mam Ci Wytłumaczyć (z operetki ''Księżniczka Czardasza'')
Emilia Zielińska - Aria Adeli (z operetki ''Zemsta Nietoperza'')
Kazimierz Kowalski - Może Jesień Mi Ciebie Odnajdzie
Aleksandra Borkiewicz - Aria Rozyny (z opery ''Cyrulik Sewilski'')

2:00-3:00
Kazimierz Kowalski - Gdybym Był Bogaczem (z musicalu ''Skrzypek na Dachu'')
Aleksandra Borkiewicz - Aria Noriny (z opery ''Don Pasquale'')
Wanda Polańska - Aria Soni
Teresa May-Czyżowska - Casta Diva-Norma
Bogusław Morka - Aria Tassila ''Graj Cyganie'' (z operetki ''Hrabina Marica'')
Bogusław Morka - Aria Nemorina (z opery ''Napój Miłosny'')
Bogusław Morka - Parla Mi D'Amore
Bogusław Morka - Dicitencello Vuie
Bogusław Morka - Bajadera
Bogusław Morka - Nie Zapomnij Mnie
Bogusław Morka - Torna A Surriento

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz