sobota, 20 września 2014

17 lutego 2014

''Muzyka nocą'' - 17 lutego 2014

Prowadzący: Kazimierz Kowalski i Krzysztof Kaczmarczyk
Realizacja: Adam Cichecki
Telefony: Monika Owczarek

Gość (telefonicznie): Bohdan Jarmołowicz (dyrektor Filharmonii ''Sinfonia Baltica'' w Słupsku)

0:00-1:00
Kazimierz Kowalski - Moja Mansarda
Andrzej Niemierowicz - Aria Figara (z opery ''Cyrulik Sewilski'')
Bernard Ładysz - Znasz-li ten kraj
Sława Przybylska - Gdzie są kwiaty z tamtych lat?
Krzysztof Marciniak - Nessun Dorna
Mirosław Niewiadomski - Allways On My Mind
Janusz Gniatkowski - Chleb Twój i mój

1:00-2:00
Krzysztof Kaczmarczyk, Ewa Kuklińska, Danuta Błażejczyk, Małgorzata Matracka - Zapomniani zapomnianym
Jan Kiepura - Ninon, Ach Uśmiechnij się
Bernard i Leokadia Ładyszowie - Moja Matko ja wiem
Halina Benedyk - Czas Ucieka - Chesta Sera
Kazimierz Kowalski - Dajmy światu więcej serca
Jacek Wójcicki - Skąd jest polka?
Wojciech Drabowicz - Aria Szampańska (z opery ''Don Giovanni'')
Kazimierz Kowalski - Gdybym był bogaczem (z opery ''Skrzypek na dachu'')
Zdzisława Sośnicka - Nie czekaj mnie w Argentynie

2:00-3:00
Wiesław Bednarek - Historia De Un Amor
Krzysztof Kaczmarczyk - Na Tarasie Życia
Marek Torzewski - Volare
Bogusław Mec - Przyjaciele po to są
Romuald Spychalski - Granda
Romuald Spychalski - Jesteś przy mnie (z opery ''Swobodny Wiatr'')
Romuald Spychalski - Na ust koralu
Romuald Spychalski - Aria Cania (z opery ''Pajace'')
Romuald Spychalski i Izabela Nawe - Duet (z opery ''Zemsta Nietoperza'')
Romuald Spychalski - Tobie śpiewam tę pieśń
Romuald Spychalski - Pokochaj mnie
Romuald Spychalski - Aria (z opery ''Frasquita'')
Romuald Spychalski - Rad jam pocałunki kradł (z opery ''Paganini'')

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz