piątek, 12 września 2014

28 kwietnia 2014

''Muzyka nocą'' - 28 kwietnia 2014

Prowadzący: Kazimierz Kowalski i Krzysztof Kaczmarczyk
Realizacja: Adam Cichecki
Telefony: Kajetan Tłokowski

0:00-1:00
Kazimierz Kowalski - Moja Mansarda
Wanda Warska - W Weronie
Łukasz Załęski - Twoim Jest Serce Me (z opery ''Kraina Uśmiechu'')
Małgorzata Kulińska - Gdzie mieszka miłość
Małgorzata Kulińska i Andrzej Niemierowicz - Był Taki Czas (z opery ''Księżniczka Czardasza'')
Leokadia i Bernard Ładyszowie - Moja Matko Ja Wiem
Edyta Geppert - Modlitwa
Kazimierz Kowalski - Dlaczego za męża nie chce mnie Majka?

1:00-2:00
Krzysztof Kaczmarczyk, Ewa Kuklińska, Danuta Błażejczyk, Małgorzata Matracka - Zapomniani zapomnianym
Chór Polskiej Opery Kameralnej - Va Pensiero (z opery ''Nabucco'')
Anna German - Ave Maria
Zdzisława Sośnicka - Julia i ja
Regina Pisarek - Nie warto było
Marek Pisarski - Modlitwa
Kazimierz Kowalski - Tylko Ty, Mamo
Ryszard Tarasewicz - Wielka Sława To Żart

2:00-3:00
Wiesław Bednarek - Historia De Un Amor
Krzysztof Kaczmarczyk - Na Tarasie Życia
Beata Artemska i Orkiestra Polskiego Radia pd. Stefana Rachonia - Aria ze śmiechem
Andrzej Hiolski - Aria Miecznika
Andrzej Hiolski - Aria Figara (z opery ''Wesele Figara'')
Andrzej Hiolski - Cavatina Figara (z opery ''Cyrulik Sewilski'')
Andrzej Hiolski - Kuplety Toreadora (z opery ''Carmen'')
Władysław Malczewski - Aria Henryka
Władysław Malczewski i Orkiestra Polskiego Radia i Telewizji w Łodzi pd. Henryka Debicha - Śnić sen (z opery ''Człowiek z La Manchy'')
Władysław Malczewski - Oracja Marcina (z opery ''Verbum Nobile'')
Władysław Malczewski - Wiosna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz