niedziela, 5 października 2014

13 grudnia 2010

''Noc z Jedynką'' - 13 grudnia 2010

Prowadzący: Kazimierz Kowalski
Realizacja: Adam Cichocki
Telefony: Dorota Cała

Gość: Wiesław Bednarek

0:00-1:00
Kazimierz Kowalski - Może jesień mi ciebie odnajdzie
Kazimierz Kowalski - Tylko Ty, Mamo
Wiesław Bednarek - Bajadera
Bernard Ładysz - Bajkał
Bernard i Leokadia Ładyszowie - Moja matko ja wiem
Wiesław Bednarek - Pieśń Rosyjska (?)

1:00-2:00
Kazimierz Kowalski - Jakie to retro było śliczne
Violetta Villas - Do ciebie mamo
Andrzej Lampert i Sarah Brightman - I Will Be With You
Dorota Wójcik i Krzysztof Marciniak - Time To Say Goodbye
Wiesław Bednarek - Tuca Nun Cianie
Andrzej Lampert - Aria Memorina (z opery ''Napój Miłosny'')

2:00-3:00
Kazimierz Kowalski - Tango Tang
Bernard Ładysz - Pomóż mi
Wiesław Bednarek i Anna Cymmermann - Żegnajcie przyjaciele
Bogusław Morka - Parla Mi D'Amore
Małgorzata Kulińska i Krzysztof Marciniak - Duet Miłosny (z opery ''Księżniczka Czardasza'')
Wiesław Bednarek - Gari Gari
Urszula Koszuth - Aria Violetty (z opery ''Traviata'')

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz