niedziela, 26 października 2014

27 października 2014

''Muzyka nocą'' - 27 października 2014

Prowadzący: Kazimierz Kowalski i Krzysztof Kaczmarczyk
Realizacja: Adam Cichocki
Telefony: Kajetan Tłokowski

Goście: Monika Wolińska (dyrektor Filharmonii Gorzowskiej - telefonicznie) i Kajetan Tłokowski

0:00-1:00
Kazimierz Kowalski - Może jesień mi ciebie odnajdzie
Thomas Hampson - ?
Delfina Ambroziak i Tadeusz Kopacki - Duet (z opery ''Baron Cygański'')
Tadeusz Kopacki - Aria Stefana (z opery ''Straszny Dwór'')
Tadeusz Kopacki - Wielka Sława To Żart
Tadeusz Kopacki - Pieśń Neapolitańska
Delfina Ambroziak i Orkiestra Polskiego Radia i Telewizji w Łodzi pd. Henryka Debicha - Aria Lauretty (z opery ''Gianni Schicchi'')

1:00-2:00
Krzysztof Kaczmarczyk - Maria Ilona
Bernard i Leokadia Ładyszowie - Moja matko ja wiem
Bernard Ładysz - Był bal
Anna German - Greckie wino
Joanna Rawik - Romantyczność
Zdzisława Sośnicka - Nie czekaj mnie w Argentynie
Kazimierz Kowalski - Dlaczego za męża nie chce mnie Majka?

2:00-3:00
Wiesław Bednarek - Historia De Un Amor
Krzysztof Kaczmarczyk - Na tarasie życia
Ewa Śnieżanka - Rien de rien
Mirosław Niewiadomski - Twoim jest serce me (z opery ''Kraina Uśmiechu'')
Mieczysław Fogg - Pieśń o Matce
Wiesław Ochman - Aria Nadira (z opery ''Poławiacze Pereł'')
Wiesław Ochman - Aria Rudolpha (z opery ''Cyganeria'')
Wiesław Ochman - Aria Cavaradossiego (z opery ''Tosca'')
Wiesław Ochman - O Sole Mio!
Wiesław Ochman - Funiculi funicula
Wiesław Ochman - Lat 20 miał mój dziad
Wiesław Ochman - Twoim jest serce me (z opery ''Kraina Uśmiechu'')
Wiesław Ochman - Jam twe pocałunki kradł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz