poniedziałek, 7 września 2015

7 września 2015

''Muzyka nocą'' - 7 września 2015

Prowadzący: Kazimierz Kowalski
Wydawca i realizacja wywiadu: Kajetan Tłokowski

Gość: Zbigniew Macias

0:00-1:00
Kazimierz Kowalski - Moja Mansarda
Zbigniew Macias - Taki Piękny Wieczór (z musicalu ''Południowy Pacyfik'')
Zbigniew Macias - Śnić sen (z musicalu ''Człowiek z La Manczy'')
Zbigniew Macias - Przyzwyczaiłem się (z musicalu ''My Fair Lady'')
Zbigniew Macias - Kocham Paryż
Zbigniew Macias - Gdybym był młodszy
Zbigniew Macias - Modlitwa

1:00-2:00
Krzysztof Kaczmarczyk - Maria Ilona
Zbigniew Macias - Mississippi (z musicalu ''Statek Komediantów'')
Zbigniew Macias - Gdybym był bogaczem (z musicalu ''Skrzypek na dachu'')
Zbigniew Macias - Dulcynea (z musicalu ''Człowiek z La Manczy'')
Zbigniew Macias - W Błękitnym Zamku
Zbigniew Macias - Jeden szczęścia łut
Zbigniew Macias - Tobą byś blisko
Zbigniew Macias - Grenada

2:00-3:00
Wiesław Bednarek - Historia De Un Amor
Zbigniew Macias - Morze Szumiące (z musicalu ''Panna Wodna'')
Zbigniew Macias - Kto mi samotność osłodzi?
Zbigniew Macias i Sylwia Strugińska - Moja matko ja wiem
Zbigniew Macias - Piosenka Lwowska
Grażyna Brodzińska - Kuplety Adeli (z operetki ''Zemsta Nietoperza'')
Grażyna Brodzińska - Kochanie Moje (z musicalu ''Victoria i jej Huzar'')
Grażyna Brodzińska i Bogusław Morka - Był taki czas (z operetki ''Księżniczka Czardasza'')
Grażyna Brodzińska - Aria Silvy (z operetki ''Księżniczka Czardasza'')
Grażyna Brodzińska - Każdemu wolno kochać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz